Forfatterens bildeNT Nett

Bli med på Sandefjord-Strømstad

Bli med på fergetur med buffet inkludert og lær samtidig mer dine medlemsfordeler du har i Norsk Tollerforbund og YS Fordel. Arrangementet er gratis og det settes opp buss fra Oslo med flere stopp ned til Sandefjord.

YS Fordel har en rekke medlemsfordeler som du i Norsk Tollerforbund kan benytte. Ønsker du å høre mer om disse fordelene, samtidig som du kan være med på en gratis reise med Color Line-fergen Sandefjord-Strømstad?

Datoen er 6. september og du melder deg på via knappen under.

Turen går fra Sandefjord klokken 17:00 (oppmøte senest 16:30) med litt underholdning ved Anders M. Tangen og info fra leverandørene av medlemsfordelene som også har stands og slår av en prat med deg direkte.

Vi er tilbake i Sandefjord ca klokken 22:30 og bussen kjører deg tilbake dit du gikk på. Bussen går fra Oslo (ved operaen) klokken 14:00 og du kan gå på ved Lysaker, Asker, Drammen, Krogstadkrysset og i Tønsberg.

Tider er foreløpige og endelig tidsskjema sendes alle påmeldte i god tid før avreise.

Du blir servert Color Line sin velfylte buffet på overfarten til Strømstad.

Våre partnere vil være tilgjengelig med egne stands og nærmere presentasjon av fordelene.

NB! Dette er bindende påmelding. Det er begrenset med plasser så vi forbeholder oss retten å fakturere kr. 400,- hvis du ikke blir med og at vi kanskje må avslå deltakelse hvis vi blir for mange. Førstemann til mølla.

Last ned programmet som PDF her:

eller se det som nettside her: https://bit.ly/3w6OEQS