Følg med for ny medlemsfordel

Ekstraordinært tilbud til alle NT-medlemmer kommer 1. mai! Ingen andre forbund, privatpersoner eller bedrifter har tidligere fått et bedre tilbud på tannhelseforsikring!

Det koster å dra til tannlegen. For mange koster det så mye at de dropper å dra dit, noe som igjen fører til at neste besøk blir mye dyrere enn nødvendig. Men det finnes heldigvis muligheter som kan gjøre tannlegebesøket ditt billigere.

Dårlige tenner påvirker helsen din

Du har over 700 forskjellige bakterier i munnen, og forskere har lenge sett en sammenheng mellom dårlig tannhelse og en rekke alvorlige sykdommer som f.eks. hjerte- og karsykdommer, diabetes – og kreft. 1 av 3 nordmenn sliter med after, som er sår i munnen, og dette kan være starten på flere sykdommer. Dårlig munnhelse er noe vi gjerne forbinder med eldre mennesker, men dette gjelder også yngre generasjoner - ifølge en levekårsundersøkelse fra Statistisk Sentralbyrå (SSB) slutter omtrent halvparten av oss å gå til tannlegen når vi fyller 18 år.

Et tilbud til å smile av

Tannhelseforsikring Extra gir deg mange fordeler: Du får råd til å gå til tannlegen og du tar vare på tennene dine, samtidig som du reduserer risikoen for en rekke alvorlig sykdommer. Det er rett og slett til å smile av!

Følg med i innboksen din 1. mai - tilbudet er også tilgjengelig via www.norsktollerforbund.no/norsk-tannhelseforsikring