Renta stiger.... og andre nyheter om medlemsfordeler

Med bakgrunn i Norges Banks økning av styringsrenten og utviklingen i markedet, har NTs strategiske bankpartner, Nordea Direct, besluttet å øke renten på boliglån og innskudd fra 19.11.21.

Banken har valgt å holde igjen renteøkningen for nye kunder for å sikre konkurransekraft i banktilbudet, noe som betyr at de nye rentene gjelder for både nye og eksisterende kunder først fra og med denne datoen.

Med de nye rentene vil NTs medlemmer fortsatt ha et av markedets beste banktilbud med en nominell rente fra 1,44 %.

Medlemsarrangement i Oslo

Bor du i Oslo eller i nærheten kan du treffe alle leverandørene av medlemsfordeler

torsdag 4. november 2021

kl. 15.00 – 17.00 i YS kantina

i Lakkegt. 23, Oslo

Her vil dere få anledning til å møte og snakke med alle våre leverandører av de ulike fordelene som YS har å tilby sine medlemmer.

Dere vil også møte 1. nestleder Hans-Erik Skjæggerud som vil fortelle om hva YS jobber med og noen fremtidsplaner. Kommunikasjonssjef Viggo Holm kommer og forteller dere om hvordan dere kan bruke medlemsfordeler i verving/rekruttering

Det vil bli flere konkurranser med flotte premier fra våre leverandører.

Enkel servering og underholdning.

Påmelding innen 29. oktober til heidi.briskodden@ys.no

Slutt på matlevering fra ODA

illustrasjonsfoto: Oda.com

Fra og med 1.1.22 har YS Fordel ingen fordelsavtale med matleverandøren Oda da de har besluttet å si opp avtalen.

I forbindelse med den nye pris-strategien har styret i Oda besluttet at vi ikke skal ha rabattavtaler for spesifikke partnere. En del av den nye strategien, er at alle kunder av Oda skal ha lavest mulig pris, og gjør derfor at vi er nødt til å avslutte dette samarbeidet. Med 3 måneders oppsigelse, vil det si at vi tar avtalen løpe som den er nå ut 2021, og avvikler fra og med 1.1.2022.