Sjekk om du kan spare på strømmen som NT-medlem

Det er mange grunner til å velge Gudbrandsdal Energi (GE) som din strømleverandør. Blant annet kan du nå verve andre YS-medlemmer til en YS-strømavtale hos GE, og begge får en vervebonus på 500 kroner.

Som medlem i NT bør du sjekke ut om du kan spare penger på strømregningen ved å bytte til Gudbrandsdal Energi.

En spesiell vinter har også vist oss at en god strømavtale er mer enn bare kroner og øre. Her er våre fem viktigste argumenter for at YS-medlemmer bør velge YS-strømavtale hos GE:

1. Valgfrihet teller. GE tilbyr YS-medlemmer to ulike strømavtaler som dekker behovene til de aller fleste. Vil du følge markedets svingninger med spotpris eller sikre deg mot de høye toppene med pristak? GE kan hjelpe deg å finne ut hva som passer best til ditt forbruk.

2. Lokketilbud kan bli dyrt. Mange strømselskaper lokker kundene med kortsiktige rabatter. Faktum er at du sparer mer på å redusere strømforbruket enn å jage slike rabatter. Derfor skal du velge en strømleverandør med smarte verktøy og tjenester som kan hjelpe deg å bruke mindre strøm.

3. Når strøm blir komplisert er det ikke alle strømselskaper som har kapasitet til å hjelpe. God kundeservice er ingen selvfølge. Ikke bare har GE sin kundeservice blitt rangert til å være landets beste i mange år, de har også satt inn ekstra ressurser i vinter så alle skal få den hjelpen de trenger.

4. GE har tatt kampen mot en kundefiendtlig nettleiemodell. Mange har fått med seg at GE fremmet en analyse som viste at de fleste kunder vil tape på den nye nettleiemodellen som skulle tre i kraft ved årsskiftet. Media kjørte saken, og det bidro til at politikerne snudde. Resultatet er at vi nå forhåpentligvis kan forvente en mer rettferdig og kundevennlig modell for nettleie i landet.

5. GEs kunder deler godene. Det skal lønne seg å verve venner og familie. Derfor tilbyr GE en vervebonus som gjør at deres kunder har satt ververekord! Tusenvis av kunder er vervet denne vinteren, noe som har sikret en ekstra strømkompensasjon både til nye og eksisterende kunder.