Frist for å søke på NT-hyttene 29. november!

Trekning 29. november.

Husk å legge inn søknad om å leie NTs to hytter i Myrkdalen og på Sjusjøen. Perioden det søkes for nå er fra og med nyttår og frem til 1. mai. Her er det både vinterferieuker og påskeferie å søke om!

Trekning vil bli foretatt 29. november, etter det er det fritt frem for å plukke de helgene/ukene hvor det er ledig.

Benytt deg av muligheten til få noen fine vinterdager på en av de to flotte hyttene på Sjusjøen og Myrkdalen, og det til en pris du ikke finner andre steder.

Prisene fremkommer på bestillingssiden

Du finner all informasjon om hyttene på vår hjemmeside

Hvordan søke

Norsk Tollerforbund bruker samme bookingsystem som Tolletaten (hyttetrekk.no) så måten å søke på er kjent for mange. Du finner innlogging til siden her (https://www.norsktollerforbund.no/ferieboliger)

Første gangen oppretter du en egen profil på hyttetrekk.no (du kan ikke bruke den samme som i Tolletaten), bruker du ditt medlemsnummer i NT. Alle medlemmer har nå fått tilsendt sitt medlemsnummer fra vårt medlemsregister (i form av en faktura som ikke skal betales!).

Når du er inne på hyttetrekk.no så vil du kunne se når det er ledige leietider (plukkdager frem til 1. januar) og prisene. Velg de dagene du ønsker å leie ved å trykke på "plukk" eller "søk" og deretter går du til 4. Mine Søknader i menyen til venstre for å betale. Her kan du også angre din bestilling.

Finner du ikke ditt medlemsnummer kan du kontakte NTs Medlemsservice, men husk å sjekk eposten sendt fra vårt medlemsregister 19/08-2022 som er en null-faktura som inneholder informasjon om ditt medlemsnummer.

BRUK hyttene våre, ta VARE på dem og ha god NYTTE av vår nyeste MEDLEMSFORDEL!

GOD HYTTEHØST