Ny og bedre mobilavtale for NT-medlemmer

NT-medlemmer får nå tilgang til nytt og bedre mobilabonnement hos Plussmobil.

For de fleste medlemmer vil dette være et meget godt og konkurransedyktig abonnement, hvor det både er god dekning (Telenor-nett), tilleggsfordeler og gode priser. Her kan det være mange penger å spare. Husk at du kan bestille abonnementer til andre i din husstand med samme rabatt!

NT og YS Fordel har nå inngått mobiltelefoniavtale med PlussMobil, med enda bedre priser og vilkår enn i den tidligere avtalen med Release (som nå er avsluttet - les mer nedenfor om du har vært abonnent hos Release). Plussmobil er eid av Aller Media - et av de største mediehusene i Norge.

For å benytte dere av dette gode tilbudet kan dere gå inn her: NT-Medlem - Plussmobil for å bestille mobilabonnement på den nye avtalen som YS Fordel har signert med PlussMobil, disse prisene er like eller enda bedre enn på tidligere avtale, og har også flere goder for medlemmene.

Fordeler med PlussMobil:

• Full Telenor-dekning

• Lave priser

• Prisvinnende leverandør (kÃ¥ret til beste og billigste mobilabonnement flere steder)

• Tilgang til ukeblader og magasiner inkludert

• Raskt og god kundeservice

• INGEN BINDING!

Som velkomstgave gir PlussMobil alle kunder 4 mnd gratis tilgang til Dagbladet Pluss,

KK Pluss, Se og Hør Pluss, Vi Pluss og Elbil24 PRO.

NB: Gå inn her NT-Medlem - Plussmobil eller bruk knappene i dette nyhetsbrevet da de er laget til Norsk Tollerforbund og YS Fordel sine medlemmer, her vil de beste prisene alltid være tilgjengelige.

Når dere klikker på linken, så vil dere komme direkte inn der dere kan bestille abonnement - også til familiemedlemmer!. Dere kan selvsagt også klikke rundt på PlussMobil sine sider, MEN HUSK, det er abonnement det står «YS Pris» på, som er innunder avtalen.

Til deg som har hatt abonnement hos Release:

YS Fordel hadde avtale med Release tidligere, hvor mange NT-medlemmer benyttet seg av tilbudet. Release har solgt sin portefølje til ICE, og de som hadde avtale via NT og YS Fordel vil automatisk bli overført dit med ordinære priser (YS Fordel/NT har ikke avtale med ICE). For mange vil dette føre til økte priser og man får ikke lenger tilgang til Telenor sitt 4G/5G nett. Du som er abonnent skal ha blitt varslet om dette fra Release, og ICE sender i disse dager ut varsel om nye priser og tilsending av nytt SIM-kort. Om du ikke ønsker å gjøre endringer trenger du altså ikke foreta deg noen ting, kun vente på nytt SIM-kort i posten og følge instruksjonene for aktivering.

Norsk Tollerforbund anbefaler derimot at du som har vært Release-abonnent bytter ditt kundeforhold (gjerne til Plussmobil) da NT ikke har en avtale med ICE som gir deg bedre priser.