Nå er det på tide å ta vare på tennene

Norsk Tollerforbund og YS´ Tannhelseforsikring får du nå til kampanjepris, så benytt anledningen nå i april da du kan kjøpe forsikringen til halv pris!

Forsikringen gjelder for deg mellom 18-69 år og du har anledning til å ha med familiemedlemmer som medforsikret.

Prisen kun kr 126,- per måned, noe som er ca 50% under veiledende pris. (husk å bestille via denne siden for å få riktig rabatt - bruk knappene over eller i bunnen av artikkelen).

Dette tilbudet gjelder kun for deg som tegner forsikring i løpet av april. Deretter går prisen

Tannhelseforsikring – for medlemmer i alle YS-forbund

YS samarbeider med Norsk Tannhelseforsikring og innførte i 2022 en gruppeavtale på Tannhelseforsikring for alle våre medlemmer, gjennom hvert YS-forbund. Gruppeavtalen sikrer deg gode vilkår og en meget lav pris på forsikringen med ca 50% rabatt i forhold til veiledende pris.

Tannhelseforsikring dekker uforutsette utgifter ved tannlegebesøk slik at du slipper å tenke på hvor høy regningen blir.

Viktig å vite:

• Dekker inntil kr 30.000,- i årlig behandling

• Kreftdekning kr 30.000,- ved kreft i munnhulen*

• Forsikrede må være mellom 18-69 år

• Egenandel kr 750,- per skadetilfelle

• Forsikringen har 30 dager karenstid

• Det kan ikke gå mer enn 18 måneder mellom rutineundersøkelse hos tannlegen

Forsikringen dekker blant annet:

• Fyllinger

• Kroner

• Broer

• Implantater

• Rotfylling

• Akutt behandling ved smerter

• Traume/uhell

• HELFO-egenandel

Hvordan kjøpe forsikring

Du trykker på knappen under eller i toppen av artikkelen - da blir du tatt videre til bestillingssiden (ekstern lenke). Her fyller du ut informasjon om deg selv og legger eventuelt til flere familiemedlemmer. Husk at du gjerne kan bruke din faste tannlege så lenge denne er medlem av Norsk Tannlegeforening. Les mer om det og andre ofte stilte spørsmål her: Gå til ofte stilte spørsmål.

Bestill og vinn

Kjøper du forsikring nå i april får du ikke bare fast månedspris til halvparten av hva forsikringen koster til vanlig - du er også med i trekningen av tre elektriske tannbørster.