Er du bekymret for tannlegeregningen?

Gjennom Norsk Tollerforbund kan du forsikre deg mot uventede store regninger ved tannlegebesøket. Akkurat nå får du forsikringen til en svært gunstig pris.

Mange synes det er dyrt å gå til tannlegen. Det kan Norsk Tollerforbund hjelpe deg med!

Gjennom vår YS-avtale med Norsk Tannhelseforsikring vil du kunne forsikre deg mot høye tannlegeregninger med en dekning på inntil 30.000 kroner i året. Denne forsikringen koster deg kun 118 kroner i måneden om du benytter deg av kampanjen som pågår nå i september. Det er halve prisen av hva det normalt koster, og i tillegg er det høyere dekning! Du må bruke knappen under for å bestille forsikringen til kampanjepris:

Husk at du også kan kjøpe forsikringen for flere i familien til samme gunstige pris.

Hva dekker forsikringen

Vilkår og mer informasjon om selve forsikringen kan du lese på denne nettsiden, men husk at du må bestille ved hjelp av knappen over for å få riktig kampanjepris.

Du kan også laste ned denne brosjyren for mer informasjon:

YSTHF_Nyhetsbrev_NT
Last ned PDF • 509KB