FÃ¥ mer ut av medlemskapet

Norsk Tollerforbund har nylig opprettet to nye medlemsfordeler som gjør at du kan spare penger på blant annet håndverkertjenester og leverandører og fast rabatt på skotøy!

Via våre nettsider finner du alle medlemsfordeler du har gjennom Norsk Tollerforbund og videre gjennom YS. Nå her vi lagt til et par nye du kan benytte deg av og spare penger på veien.

Fordelsnett

Dette er en innkjøpsordning du kun får tilgang til gjennom Norsk Tollerforbund. Her søker du opp de tjenestene du ønsker tilbud om (f.eks rørlegger, snekker, arkitekt, gartner etc) og får opp tilbud fra tilbydere i ditt nærområde. Tilbyderene vil hele tiden bli byttet ut om ikke medlemmene gir dem god score på pris og kvalitet. Du vil derfor kun få opp tilbud fra leverandører og tjenesteytere som andre anbefaler, og de som ikke gir godt nok tilbud blir byttet ut. Logg deg inn via våre nettsider og lag deg en brukerprofil, og søk blant hundrevis av ulike tilbydere i din landsdel.

Skobutikken "Sa Du Sko?"

NT har også fått til en avtale med nettbutikken SaDuSko.no hvor du som medlem alltid får 15% rabatt på hele utvalget. Du går inn via våre nettsider og bruker rabattkoden oppgitt der.

Andre medlemsfordeler

Gjennom Norsk Tollerforbund vil du kunne spare inn kontingenten flere ganger ved å benytte deg av noen av alle de medlemsfordelene vi tilbyr, enten våre egne NT-fordeler, våre partnerskap med Nordea og Gjensidige, eller gjennom alle de ulike tilbudene gjennom YS-fordel. Du finner alltid oppdaterte sider om hva vi har å tilby deg som medlem på våre nettsider https://www.norsktollerforbund.no/medlemsfordeler

Pr i dag så tilbyr NT følgende egne fordeler:

• Advokatavtale

• Leie av leilighet i Myrkdal alpinlandsby (nær Voss)

• Leie av hytte pÃ¥ Sjusjøen (nær Lillehammer)

• Rørosbanken

• Rabatt pÃ¥ Vestlia Resort pÃ¥ Geilo

• Rabatter i skobutikken SaDuSko?

• Tilgang til innkjøpsordningen gjennom Fordelsnett.no

• Økonomiske støtteordninger gjennom NTs Velferdsfond

Partneravtaler gjennom:

• Forsikringsavtaler gjennom Gjensidige

• Banktjenester gjennom Nordea

• Tannhelseforsikring gjennom NTHF

YS-fordel gir seg tilgang til rimelige:

• Hotellavtaler gjennom Thon, Strawberry og Scandic-kjedene

• Reiser gjennom Sembo, DFDS og Color Line

• Leieil gjennom Avis

• Drivstoffavtale og kredittkort gjennom Esso

• Karriere- og lederutvikling gjennom InFlow, Karriereveiviseren og Mitt Lederunivers