Leie av NTs hytter i sommer

Nå er det lagt ut ny søknadsperiode for leie av NTs hytter på Sjusjøen og i Myrkdalen. Periodene du nå kan søke om er fra 3. mai til 28. september. MERK: søknadsfristen er 8. april!

Flott natur rett utenfor NT-hytta på Sjusjøen

nettsidene våre kan du også se noen nye bilder fra Sjusjøen og det er laget et infoskriv hvor området rundt Sjusjøen er nærmere beskrevet.

I ukene 26 til og med 33 åpner vi for å leie hele uker, utenom den perioden er det vanlig helgeutleie med anledning til å velge plukkdager før og etter helgen. Leieperioden er nå endret til søndag til søndag for ukeleie og fredag til søndag for helgeleie. Som følge av dette er også leieprisen for helgeleie redusert.

Alt du trenger å vite om leie av NTs ferieboliger:

Norsk Tollerforbund benytter seg av tjenesten HYTTETREKK.NO som gir en rettferdig trekning basert på hva slags medlemskap man har og om man har leid hytten tidligere slik at flest mulig får anledning til å benytte seg av hyttene.

Etter at tildelingen er gjort 9. mai åpnes det for "først til mølla" til å plukke restuker og restdager av det som gjenstår av ledige perioder.

NT-hytta på Sjusjøen

Kommer det snart flere ferieboliger?

Eiendomsutvalget arbeider med anskaffe ytterligere en feriebolig som NTs medlemmer vil kunne leie til langt under markedspris. Den boligen vil etter all sannsynlighet befinne seg i utlandet på et populært ferieområde. I forkant av en slik beslutning vil det komme en spørreundersøkelse hvor du som medlem får anledning til å uttale deg om forslaget til land vi planlegger å kjøpe ny bolig i, og deretter vil Forbundsstyret avgjøre hvilket eiendomsprospekt NT skal investere i.

Avhengig av om NT investerer i nybygg eller noe som allerede er ferdig bygget håper Eiendomsutvalget å kunne tilby en flott feriebolig i varmere strøk en gang i løpet av 2025.

Gjennom disse nettsidene og NT Nytt vil du som medlem bli holdt fortløpende orientert om prosessen.